Po śniadaniu wyszliśmy zwiedzać Stare Miasto. Część z nas poszła z przewodniczką do Ratusza. Druga grupa pod wodzą Zuzanny dotarła spacerkiem na miejsce spotkania z pozostałymi pod katedrą na Starym Mieście. Po katedrze oprowadziła nas znowu pani Barbara Mokrosiński, która bardzo ciekawie przedstawiła ją, dodając ciekawostki związane z Polską. Nasyceni informacjami udaliśmy się na obiad w wielkiej dwupoziomowej restauracji, do której doprowadził nas Krzysio Surma.

Ociężali po sutym obiedzie ruszyliśmy na statek, by tam odpocząć przed czekającym nas po południu, o godzinie 19.00, koncertem w jednym z kościołów Sztokholmu. Po sjeście pojechaliśmy do kościoła (ze strojami w rękach). Naszych śpiewów wysłuchała życzliwie publiczność międzynarodowa, głównie miejscowa Polonia, ale także Japończycy i Amerykanie.

Zebrawszy zasłużone brawa i pochwały wróciliśmy na piechotę do hotelu. Po kolacji spotkaliśmy się w saloniku, gdzie na wygodnych fotelach i kanapach, przy herbatce i piwku gawędziliśmy prawie do północy, wspominając stare czasy.